Thursday, November 18, 2010

Sepupu sendiri

Pada malam isnin ketika cuti sek yg begitu panjang... adam di hntar kan ke umah sepupu dia.... krn ayah dan mak dia pergi khusus di pulau pinang bersama-sama. ...adam tinggal di umah sepupu nye selama 5 ari....semase dia tiba di umah sepupu nye.... dia di sambut oleh  Siti Hawa iaitu Mak su adam dan sepupu ye bernme Adila... diorang ni tinggal berdua.. ayh dh lame meninggal dunia sbb kemalangan.. jd siti hawa yg tanggung keluarga..... Adila org nye menarik dia ni sebaya dgn adam..... mempunyai bentuk badan yg menarik....tetek adila pun agak besar... dn punggung pun besar..... apabila sampai di umah... adam pun bersalaman dgn mak su... adam pun bersalaman mak ayah sebelum meninggal kan nye...... sebaik sahaja adam masuk ke umah..... adila menunjuk kan bilik.... tanpa memikir panjang adam terus tido...

pada keesokan hri.. adam pun bangun... dia pun ternampak mak su dan adila sedang bersarapan.... mak su mengajar adam sarapan bersama sekali.....

Mak su : ha!!! adam... mai sarapan sekali....
adam : ye la...

selepas bersarapan... adam dan adila pegi ke depan utk menontot tv... selepas itu mak su pun keluar bekerje..

Mak su : hhhaaa.... adam..adila... hri ni korang duduk umah je..... jage umah.... mak nk gi keje...
Adila : mak balik kul berape...???
Mak su : mungkin petang kot....
Adam : hati2 mak su....
Mak su : ye la.... bye..
Adila dan Adam : bye...

tinggal la mereka berdua di umah...... tiba2 adila pun pegi ke bilik ye dgn rase sangap...adam pulak masih menontot tv.........selepas tu.... adam pun pergi ke bilik air utk membuang air kecil.... semase adam pegi ke bilik air..... adam pun terdengar adila......

adila : hhhhhhhaaaaaa...... hhhhhhaaaaa sdap ye... hhhhhhaaaaaa
adam : ape dia buat ( berkate dlm hati.. )

adam pun pegi...... pintu bilik ye tidak tertutup rapat..... adam pun megintai ye..... dia melihat adila sedang mengosok pepet ye.... menjolok pepet nye menggunakan jari..... ketika itu adila dlm keadaan telanjang bulat... kote adam terus steam...adam x pernah melihat perempuan bertelanjang bulat di depan mate nye....  dia melihat tetek adila yg begitu besar... puting yg begitu panjang dan berwarna pink..... pepet ye pulak lebat dgn bulu....bleh di katekan lame jugak adam mengintai.... ketika adam megintai..... adila sudah tahu yg adam sdg megintai.... tetapi adila pun buat bodoh  shj.... selepas lame melihat adila.... adam pun terus pegi ke bilik air utk melancap..... x lame kemudian....adila pun pegi ke depan semula utk menontot tv.... apabila adam puas melancap...kote adam kendur semula..... dia pun keluar dari bilik air..... dia pegi ke depan..... tiba2 dia ternmpak adila sdg menontot tv.... dgn rase curige dia terus pegi ke bilik ye... tp adila sempat memanggil nye....

adila : adam!!!!! sini jap.....
adam : ( dia pun menuju ke adila dan cube menenangkan diri nye ) ade ape dila..???
Adila : tadi adam intai dila kan....???kat bilik...
adam : intai ape..???
adila : jgn buat x tahu....!!!!! tadi adam intai dila kan...???
adam : aa'hhh came dila tahu...??
adila : dila nmpak kamu intai dila kat pintu..... 
adam : dh dila nmpak!!!!! knp x tegur adam....
adila : sbb kamu x penah perempuan bogel kan...???
adam : aa'hhh....
adila : dh kamu tgk tetek dila...pepet dila.... dila nk tgk kote kamu.... mesti tgh steam kan...
adam : kendur la dila....
adila : x pe... dila lancapkan....

adam pun membuka seluar...... dn dila pun terus urut kote adam..... ketika dila sdg urut kote adam...

adam : bukak la baju kamu...!!!!
adila : ye la....

sebelum adila membuka ye.... dia membawa adam ke bilik.....adila pun membuka baju dan seluar.... apabila kote dh steam... adila terus kolom kote adam....

adam : uuuhhhhh....... laju sikit...
adila : panjang kote kamu nye...

sambil adila kolom kote adam..... adam pun picit puting adila.... dia tarik puting.... sbb geram dgn puting yg panjang dan tetek yg besar......

adam : panjang puting kamu... hhhhhhhaaaaaa
adila : jgn picit kuat sgt..... sakit la... hhhhaaaa

selepas itu adam mengisap tetek adila.... dia gigit.....

adila : sakit la jgn gigit.........hhhhhhhhhaaaaa.....aaaa'hhhh ( dgn menjerit )
adam : tahan la sikit...... aq geram tetek kau....

selepas puas dia puas mengisap tetek..... dia pun menjilat pepet dila.... tp adam terpaksa selak sikit bulu dia sbb bulu adila panjang sgt...

adam : x penah potong bulu ke....???
adila : x orang nk tolong potong kan.....
adam : karang aq potong kan ye...

adam pun menjilat bijik kelentik dia......sampai terangkat bontot dia.... jolok sikit pakai jari.... jilat sikit bontot biar basah.....

adila : atas sikit.... aahhhhh hhhhhaaa kat situ.....

adam puas menjilat pepet tp adila yg tidak puas dgn ye..... jadi terpakse adam jilat sehingga adila puas.... setelaah puas..... adam pun mengosok kote ye pada tetek adila...... sampai adam ke tahap tertinggi..... dia pun memancut kan air mani pada muke adila....

adila : sdap tul la...???
adam  : kote nk jolok kat pepet la....
adila : hhhhhaaaa... x leh....karang aq mengandung susah..... jolok bontot je....

adam cube pujuk adila..... tp dia tetap dgn keputusan ye....

adam : x pe...la
adila : ape.!!! nk jolok bontot dila...
adam : aa'hh

adila pun bukak kangkak ye dgn luas.....semase adam hendak masuk..... begitu susah sekali...  jadi adila membuka sedikit lobang bontot mengunakan jari.... dan adam masuk dgn mudah.....

adila : jolok dlm lagi adam.....aaaaaaaaahhhhhhhh

jadi bermula tugas mereka...... x sampai 15 minit... dia pun memancut sekali lagi....

adila : cepat betul kate adam pancut.....!!!

adam memancut di lobang bontot ye.... membuat kan lobang bontot ye begitu licin sekali...jadi memudah kan lagi la keje mereka...

adila : hhhaaaa...... laju lagi....laju lagi.....aaaaaaaahhhhhhhhh ( dgn menjerit )
adam : hhhhhuuuu hhhhuuuu hhhhuuu

adila pun memancut air pada badan adam......... slepas bermain.... adila pun kate.....

adila : dh la cukup la tu..... tilam pun dila dh basah....cukup ye adam....
adam : aa''hhh
adila : syg adam...

adila pun memberi satu ciumam pada adam ( ciumam mulut ke mulut )....... adam pun memakai baju ye semula.... dn masuk ke bilik dia.... adila pun membersihkan bilik dia....

setelah adila selesai kemas kan bilik ye... adam pun pegi  kpd ye....apabila adam dkt adila... dia cume memakai... seluar dlm dn baju ketat yg menyebabkan puting ye timbul...... adam pun pegi dkt dgn ye...
dgn berase segan..... adila pun melihat adam dgn perasaan segan......

adila : kamu ni knp...???? x puas lg ke main...
adam : aa'hh..... sbb x dpt jolok kat pepet...
adila : nk sgt ke....???
adam : aa'hh
adila : kote steam lg x...???
adam : aa'hhh
adila : bleh...tp satu syarat..
adam : ape dia syarat dia...??
adila : kalau rase cam ne keluar..... cepat2 tarik keluar....pancut kat luar....jgn kat dlm.... kalau adam pancut  
         kat dlm..... kalau ape2 adam tanggungjawab...
adam : ok...

adila pun membawa adam ke bilik air....... adila pun membuka baju ye.... dn adam membuka seluar dlm adila... adila pun jilat sikit kote... dn dila pun membuka kangkak ye..... adam pun memasukan kote ye ke dlm pepet adila.....adila pun raung ke sakitan.....

adila : aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh sakit........
adam : tahan sikit... ni nk masuk kan abis.....

apabila sudah........ adam pun lakukan tugas..... adila masih lg meraung kesakitan........ jadi adam pun meludah pd pepet adila supaya ia menjadi licin dn menghilang kesakitan kekita bermain..... adam pun mengosokkan nye..... slepas tu adam pun sambung dgn tugas ye.... adila pun tidak lagi meraung kesakitan.... apebila sampai ke tahap klimax....

adam : dh nk keluar dh ni...????
adila : tahan sikit.... baru nk puas pepet ni...

adam pun memancut di luar......

adila : sambung lg adam..... dila x puas la..... sdap pulak.....

adam pun sambung dlm ke keadaan keletihan..........

adila : kau letih ke..???
adam : aa'hh
adila : nah.... isap tetek dila..... biar bertenage sikit...

adam pun isap..... selepas isap......adam pun sambung....sehingga dia mengeluarkan air mani.....

adam : dh nk sampai..???
adila : pancut kat mulut dila...
adam : nah... nganga cepat
adila : hhhhhaaaa... sedap ye...
adam : ari2 cam nii kan best...???
adila : dh la..... ari pun dh petang.... mak aq balik karang...dia nmpak kte cam ni...
adam : kte mandi same2 la ye...
adila : ble gak....

slepas abis mandi.....mak su baru pulang dri keje...

jadi keesokan ari ye.... ble mak su dh pergi keje....... adam dan adila bermain lagi..... hingga adam pulang ke umah......dan apebila jumpe lg mereka pun main lg...


No comments:

Post a Comment